Thanks 2 NZC, coz ask me 2 answer diz Question..

Sunday, October 17, 2010
Aku pun ndak tau dari mana dorang dapat ni soalan..
mungkin soalan SPM tahun ni kot..
Soalan SPM yang sdh bocor...
hahaha..Agak2 la...blogger-emoticon.blogspot.com

Anyway... Tuan punya Blog NZC yang suruh aku jawab soalan ni..
So i juz copy dari Blog dia...
very simple Question tapi xtau sapa yang akan analisis resultnya...
Tapi, Is Ok, aku akan berusaha menjawabnya sejujur2 nya...


soalannya:

1.1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang (nie ayat mengikut kamus dewan eja yer)

aku sedang berfikir dari mana asal soalan ni, siapa yang penulis original nya...

hmmm~ fikir2

2. Apakah nama samaran anda ??

Monikolin xada nama lain lagik... i like this nickname..



3. Senaraikan 3 nama yang anda sayang ..?

Myfamilies, Myfriends, My luvely...

4. Panggilan untuk si dia ??

c nenek, c kurus, c hitam..hehehe..
(cewek yang paling jahat ar)

5. Hadiah yang diimpikan dari yang istimewa ??

Hadiah yang boleh diguna dalam kehidupan seharian..
(contoh: sikat rambut, eyeshodow , berus gigi n so on..hehehe)



6. Belok mana yang paling suke visit..??

Blog yang membawa manfaat kpada aku, blog kawan2, blog orang visit aku.. hmmm~~

7. Blog yang aku nak tag ??









Itu jak la...ckit kan... hmm... sebab xaktif tgk blok orang...
semoga jawapan aku ni dapat di terima umum... ahakz...blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. eh2..baru perasan sekupang kena tag...^_^

  1. monikolin said...:

    iya.... tahniah anda telah di tag... hehehe