GeramNya.........

Tuesday, October 19, 2010
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


P/s: GERAM SAMPAI XTERKATA...

4 comments:

  1. Zaheeyah said...:

    ui nenek.. knapa kunun ko ni geram2 ni.. geram tapi nda pandai cerita... apalah maksud dan maknanya tuh? cua kasi terang benderang dulu, ckp pun sparuh2

  1. monikolin said...:

    entah la cibong, malas aku mau mengumpat orang2 yang tertentu... i fed up dgn sikap SHE yang MOODY...... mentang2 dia jumpa best fren dia, aku ndak di tegur langsung, dilayan mcm musuh plak....tapi kalo susah minta tulung ngan aku jgk.. org yg sama cari pasal aku di FB tu... Memang HIPOKRIT.. ish2 sabar jak la...

  1. ala...besala org bg2 2....ramai jak org bg2 2....ko sepak terajang jak ba...

  1. monikolin said...:

    malas aku buat kes linda.... skrg ni xada perempuan di kelas kmi suka dia... hahahaha... tiwas dia..