Hari Yang Bahagia....

Tuesday, October 19, 2010
blogger-emoticon.blogspot.comsetelah 9 hari kerja berturut.. xkira siang dan malam...
Akhirnya aku dapat cuti jugak....
YEAAHHHH.........blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Yeah, akhirnya aku berseorangan dalam bilik,
sebab semua kawan2 yang lain p keja...


lama sudah xduduk atas katil 24jam...
lama sudah x on9 24jam..
lama sudah x sorang2 dalam bilik..
lama sudah xmenyanyi kuat2 sampai pecah gelas dlm bilik
lama sudah x bangun lepas matahari naik..
lama sudah kaki 2 batang ni tidak bergoyang2...
(Memang Dasar Pemalas!!)blogger-emoticon.blogspot.com

hehehehe.... tapi buring pulak duk sorang dalam bilik...
xtau mau buat apa...
aku mesti manfaatkan waktu cuti ni sebaiknya...

ada kawan ajak p swimming pool petang ni,
aiyoo... mau p jugak, tapi aku xpandai berenang...

sedihkan.... dah tua2 mcm ni pun masih boleh dibawa arus..blogger-emoticon.blogspot.com
xapala.... tengok dorang berenang dari jauh jak la...
Hanya itu yang aku mampu buat....

p/s: xsabar2 mau balik kolej....


0 comments: