Selamat Hari Jadi Mama & Mira

Tuesday, October 26, 2010
Hari ni hari jadi my mum yang ke-58..
Esok hari jadi my niece Mira yang ke setahun..
blogger-emoticon.blogspot.comSelamat Hari Jadi..blogger-emoticon.blogspot.com

sory la xada hadiah,
tunggu saya balik sabah dulu, ok...


~ mama bersama dengan suami tercinta~

Ucapan untuk mama:
Terima kasih sebab sudi melahirkan saya dan menjaga saya sehingga kini,
saya sayang mama, u're the best mum in the world...
semoga panjang Umur dan di murahkan rezeki..
blogger-emoticon.blogspot.comkalau ada rezeki lebih tu... hulur2 la kunun cikit.. hehehe...
Miss u mum..


~Amira Qasrina anak kakak saya~

Ucapan Buat Amira:
mira budak yang kiut, so jangan kuat menangis, nt xkiut lagi..
kalau besar nanti jangan jadi nakal2 ya...
Be a gud gurl like ur aunt... hehehe...
Miss u so much, love u mira..



blogger-emoticon.blogspot.com itu sahaja.. sayonara~~~~~~~

0 comments: