Drama Jepun Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Thursday, October 21, 2010



salam,
Hari ni aku mau kongsi drama jepun yg aku suka tengok
drama ni memang lain dari yang lain,
tapi asal usulnya sama dgn drama Hanazakarino Kimitachie,
iaitu asal dari anime jugak...




sinopsisnya:
cerita nya mengisahkan 4 pelajar universiti iatu Takano Kyohei, Toyama Yukinojo, 0da Takenaga dan Mori Ranmaru yang tinggal bersama-sama di sebuah banglo yang mereka sewa. Kyohei Takano adalah seorang mahasiswa yang hensem tapi panas baran yang selalu sedia untuk bergaduh, Toyama Yukinojo seorang yang lucu dan cute yang selalu disalah anggap sebagai perempuan, Oda Takenaga serorang yang matang dan hebat dalam akademik dan sukan, dan Mori Ranmaru romeo yang mencintai ramai perempuan. mereka telah menerima tawaran dari Mak cik pemilik rumah sewa, di mana mereka diberi penginapan percuma jika mereka mampu mengubah anak buah perempuannya menjadi seorang wanita yang di inginkannya??.Anak buahnya, Nakahara Sunako hidup di dunia yang seram dan fanatik dengan tengkorak kerana tiada keyakinan dengan penampilannya yang lama.


Perempuan pelik yang berkawan dengan patung makmal


Ulasan:
cerita ni memang best, lucu, kadang bikin touching ni.... cuma ada 10 episod jak.. kepada sapa2 yang stress tu anda digalakkan menonton drama ni untuk kurangkan stress... kalau ada sesiapa yang berminat tgk secara online klik ini: yamato-nadeshiko-shichi-henge


P/s: aku dapat habiskan cerita ni dalam masa 1 hari jak... hebatkan..





4 comments:

  1. Zaheeyah said...:

    minta ba ni cerita enduuu

  1. monikolin said...:

    hehehe... bule bah enduuu, tapi mcm mana mau bagi ko...

  1. ko xda keja laen ka selain tgk muvi ni....

  1. monikolin said...:

    ini bukan muvie, tapi drama.... hehehe, selain tgk drama kerja aku update blog... tapi hari ni malas aku mau update... No story 4 sharing with u olls.. :)