Tamu Besar Kota Belud..

Wednesday, November 3, 2010

waa..Lama sudah ndak update ni Blog...
Apa bule buat, sibuk bah aku tgk drama Korea..

Hari ni aku mau share dgn "korang" pasal "TAMU BESAR"
satu perayaan yang disambut setahun sekali di Kota Belud..
Sambutan yang paling besar di Kota belud..
Dimana kita boleh tengok daerah kota belud ni dibanjiri dengan Kuda Berbaju

Jom tengok Aksi COwboy BaJau ni:


"Cowboy Kota belud yang paling Muda"

" ini dia aksi kuda Merempit, yiiii ahh"

"I'm proud to be a malaysian, Hidup 1 MALaYSIA"

" Aku la Cowboy bajau yang Paling ensemboi N bergaya"

" control ensem dulu, ada Org ambik gambar ni..hehehe"

"Jgn pandang aku sebelah mata, aku la pahlawan walaupun aku hitam "

" ini dia, Kontijen dari rumah kuning, siap berbaris lagi tu"

"penonton pun ada peluang naik Kuda"

" jgn sangka kereta lembu jak ada di dunia ni, kereta kerbau pun ada"

" penunggang kerbau yang berjaya"



P/S: sebenarnya 5 tahun sdh aku ndak p tgk tamu besar ni sebab xada peluang,
aku pun sdh lupa cara dorang sambut ni perayaan, kesian kan aku... uhhuhuhu..









2 comments:

  1. Zaheeyah said...:

    oit.. kasi pop up ba ko punya komen2 ni.. sy penat mo loading 2 kali...
    kah kah kah..

    siok ka ni game kerbau?

  1. monikolin said...:

    siok bah geng,,, dorang main lumba karabau bah ni... men rempit kuda pun best jgk...