Semangat Raya Ku Yang Pudar

Tuesday, November 16, 2010

~Assalammualaikum~

Selamat Hari Raya Aidiladha..
Hanya itu yang Mampu ucap untuk raya korban tahun ni...
sebab aku xada rumah untuk jemput kamu masuk..
aku xada makanan mau jemput untuk kamu makan..
dalam bilik aku cuma ada maggi kari dengan minuman 3 in 1 jak..
itu pun cukup2 stok sampai minggu ni..
kesian kan aku, kes2 tidak dapat balik beraya..
menyebabkan semangat raya ku semakin pudar..

Raya korban tahun ni, sebiji sama dengan tahun lepas..
aku hanya mampu meraikannya dalam bilik..
hanya mampu mendengar takbir dalam radio jak..
hanya mampu makan mee maggi bukannya makan daging korban..
membuatkan aku rasa cuti Raya haji sama dengan cuti public holiday yang lain..
huhuhuhu... sedihnya macam ni, rasa macam raya haji ni xada makna jak...

Insyaallah, Raya Haji tahun depan lebih bermakna dari tahun ni...
harap2 dapat sambut dengan keluraga di kampung...

~AMIN~


1 comments:

  1. tahun depan kan ko posting sdh..=)