Syukur Alhamdullillah...

Saturday, April 24, 2010

Hehehe... hari aku gembira riang sebab laptop aku sudah baik.... tapi ada la juga sedih sikit sebab duit aku Rm210 hilang gara2 mau repair ni barang....huhu.. pas ni dapat la aku online setiap masa dan saat... hehehe... ( on9 setiap masa n saat kunun.. padahal tiap hari kerja ni..)

Perjalanan untuk ke bandar hari ni sangat sedih la.... sebab aku terpaksa jalan sorang2 p bandar semata2 untuk ambik ni laptop n beli broadband... semua kawan2 p Sibu, aku sorang jak yang ndak mau shopping di sibu, save bujet katakan....

Aku tunggu bas di luar hospital selama sejam setengah punya la lama, pas tu jalan ke hulu kehiliri d bandar sorang2, rasa macam ndak best plak kalo jalan2 sorang2 ni, I rasa sunyi n sepi... xada teman untuk berbicara..(aisey..tiba2 jiwang ni)...

Tapi Alhamdullillah semuanya berjalan dengan lancar, dapat juga aku balik di hospital dengan selamat,sampai jak di hospital terus lapar ni... Hehehe.. nasib baik ada juga kawan2 bawa Ole2 dari sibu untuk aku.. I luv u guys... mmmuahh..

0 comments: