first time taip menaip....

Saturday, April 10, 2010
assalammualaikum....

    this is my 1st time tulis blog, actually xtau mau tulis apa... sengaja jak mau umum aku ada blog sdh, hehehe... (^_^)... terima kasih la pada kwnku yang bernama cibong sebab ajar aku wat ni blog... ( apa lagi mau di tulis ni ar???)

      my name is monikolin(bukan nama sebenar), i like this name coz nama ni kiut jak bunyinya... biasa lah kan orang nya pun kiut jgk kan.... u know me.... umur aku sekarang 21 tahun, lahir pada 10 mac 1989, berzodiak pisces (karakter pisces pun kiut jgk)....

     my favourite color of course purple, sebab purple kiut mcm aku jugak .hehehe...(readers: perasan jak ni perempuan (>o<)..uwweek..). now im still study di kskb meoww sarawak ambik pembantu perubatan dalam sem 4 sekarang..(hehehe.. ndak lama lagi mau kerja ni, next year dapat gaji (^^,)..)...     i think that all, lain kali aku taip lagi, sabar ko peminat...(readers: sejak bila ko ada peminat..huhu) k bye..

0 comments: