aKu jaTuh saKit, Untuk keSekian Kalinya....

Saturday, May 1, 2010
semalam baru balik dari sarikei p kuching, perjalanan mengambil masa 6 jam... teruk nya dalam bas, dah la sejuk dalam pastu rasa mcm mau muntah la pulak..(padahal sdh muntah ni....)

Kalo di ikutkan hati, mau naik flight jak balik kuching, nasib baik xada bujet beli tiket, lagipun kolej dah suponsor naik bas...kena ikut kolej la....

http://emo.huhiho.comHari ni, aku rasa >berat kepala> kesejukan yg melampau> lost of Appetite> malaise>dizziness...
http://emo.huhiho.comrasa macam mau berguling dalam selimut jak, baru selesa sikit....

Malas mau p hospital, bagus clerk diri sendiri kan...hehehe

Chief comlaint:
  • fever*
  • chills*
  • LOA*
  • dizziness*
  • malaise * *selama 2 hari
On examanation:
Temp: 38 'C
Heart: -Dual Rythm No Murmur
Lungs: -Clear
Blood pressure:- 110/73 mmhg

Plan:
  • Tablet paracetamol 1g tds/prn
  • tablet Multivitamin 1/1 day
  • Dose tambahan: capsule Transfer Factor 1 biji
Boleh ka macam ni......... Nasib baik ada paracetamol@panadol yang di tapau dari hospital
http://emo.huhiho.comhehehe........

4 comments:

  1. oiii...mcm mana mo tukar ni background kna download ka 2???? weii....aku suka lagu mu...adamaya....heheheh...nant aku bt gak...klu ada masa la...skrg aku mzti mbaca...hehehehhe...ada exm lagi ni...

  1. monikolin said...:

    ko tengok juga tu ceta, best kan tu drama..hehehe.. aku download bah ni background, pastu upload balik di html tu... nt aku kasi upgrade lagi ni....

  1. eya best ba.....eshhhh...sukak btl aku tgk...wei...aku da try download kan pas2 aku upload dia bilang xblh plak..mcm mana 2....ajar cikit....

  1. monikolin said...:

    senang jak bah... sdh ko dwnload kan , ko klik kanan ko extract to (nama layout), pas tu adalah folder tu wujud, benda yang dlm folder tu ko upload la, pas tu cantik la blog ko....